Webinars

Je eerste webinar organiseren zonder geknoei en stress?

Digitaal kennis delen

Hebben jullie ook plannen om digitaal kennis te delen, maar blijft het bij een idee en kom je te weinig tot actie? Een webinar organiseren is een snelle en laagdrempelige manier om met je doelpubliek in contact te komen. Er zijn echter nog veel onduidelijkheden over hoe je zo'n webinar goed opzet. Daarom willen we graag onze expertise in de kijker zetten.

1. Wat zijn de voordelen van een webinar?

  • Het is een seminarie op het web (webinar)
  • Het is kort, het duurt nooit langer dan één uur
  • Er is direct en live contact met je doelgroep
  • Er is voldoende interactie met de deelnemers
  • Pollvragen meten de respons ogenblikkelijk
  • Je kan kosten en tijd besparen (geen verplaatsingen)
  • Uitgesteld kijken is mogelijk
  • Je kan flexibel en snel inspelen op de actualiteit

2. Drempels om zelf te starten:

1. We hebben geen of weinig ervaring;
2. We vinden de tijd niet om het consistent en zelf te organiseren;
3. We hebben zelf geen of te weinig inhoud;
4. We hebben zelf sprekers maar die hebben geen ervaring met webinars;
5. We hebben geen goed platform en we zijn niet zo technisch;
6. We denken dat het huren van een studio duur is.

3. Boek je eigen webinar met Dynamo!

1. Wij organiseerden webinars voor Agility Scales, Arbeidsmarktcommunicatie, Brussels Airlines, Febelfin Academy en in opdracht van Syntra;

2. Het uitbesteden zorgt ervoor dat wij de organisatie op ons nemen van A-Z (of in regie);
 
3. Keuze uit 7 thema's ter ondersteuning van New Generation Work (Slim Interviewen, Jobcrafting, Slim Adviseren, Niet-hiërarchisch leiden, Slim Vergaderen, Teamcrafting, Co-creatie). Ook thema’s op aanvraag kunnen. We verdelen dan de specifieke content van je organisatie via hetzelfde kanaal. We coachen de spreker om dit op een didactische manier te brengen.

4. Wij doen de hosting en begeleiden je spreker;
 
5. Wij nemen alles uit handen, de deelnemer kan eenvoudig inschrijven via een e-mail;
 
6. We bieden een oplossing die een prima prijs/kwaliteit verhouding heeft. Basisprijs all-in kan al vanaf 650 euro (*).
 
(*) prijs is afhankelijk van het aantal deelnemers en de keuze van het onderwerp (exclusief BTW).

Interesse?

Neem contact op met fre@dynamo.be