Klantenzorg

if we don’t take care of our customers, someone else will!

Omschrijving

Elke medewerker staat ten dienste van een klant. Of dit nu een externe of interne klant is, er is altijd wel iemand die onze dienstverlening nodig heeft. Deze kan hier uiteindelijk tevreden of ontevreden over zijn. Vervolgens maken we de keuze of we onszelf al dan niet verantwoordelijk stellen voor deze (on)tevredenheid.

Doelstelling

Een organisatie is niets zonder haar klanten. Deelnemers leren dan ook op een adequate manier met hen om te gaan en hun vragen en wensen – in de mate van het mogelijke – te vervullen. We werken vooral met cases uit de praktijk en leefwereld van de deelnemers.

Na deze training heb je een antwoord op de volgende vragen:

  • Hoe kan ik er voor zorgen dat de klant tevreden maar ook ontevreden is?
  • Wat doe ik met een klant die iets vraagt wat we moeten weigeren?
  • Wat doen we met onbeschofte of uitgelaten klanten?
  • Hoe ga ik op een correcte manier om met klachten?
  • Doelgroep

    Alle medewerkers die met klanten in contact komen, zowel intern als extern.

    Tijdsduur

    1 dag of 2 dagen

    Opmerking

    Dynamo heeft ervaring met creatieve op maat gemaakte programma’s. Vraag uitleg.

    « Terug naar overzicht